در اين صفحه جديدترين فعاليتها و اخبار مرتبط با حوزه مديريت فرآيندهاي سازمان ارائه ميگردد.
BUSINESS PROCESS MODELING 1- مدلهای فرآیندی، نمایش یا تصویر سادهسازی شده از فعالیتهای یک کسب و کار هستند. 2-یک مدل فرآیندی، یک مدل مفهومی است که انواع فرضیات مختلف در مورد فرآیند را در درون خود نگه میدارد. 3- مدلهای فرآیندی، جهت انجام امور مستندسازی، تجزیه و تحلیل یا طراحی مدل کسب و کار کارب...
بیشتر بخوانید...BUSINESS PROCESS MANAGEMENT 1- مدیریت فرآیندهای کسب و کار یک روش نظاممند به منظور تعریف و شناسایی، طراحی، ایجاد، مستندسازی، اندازهگیری و کنترل فرآیندهای مکانیزه و غیرمکانیزه کسب و کار، به منظور دستیابی به نتایج هدفگذاری شده بر اساس اهداف استراتژیک سازمان میباشد. 2- مدیریت فرآیندهای کسب و کار...
بیشتر بخوانید...[ارزشها، اعتقادات،رهبری] تجربه BPM به وسیله مجموعهای از ارزشها، اعتقادات، رهبری و فرهنگ به عنوان چارچوب محیطی که سازمان در آن فعالیت میکند تعریف میشود. این عوامل بر روی رفتار و ساختار سازمان مؤثر هستند. سازمانها در این موقعیت اقدامات لازم را برای ایجاد و راهاندازی فرصتهای مناسب به منظور بح...
بیشتر بخوانید...به منظور آشنایی بیشتر با مطالب و ارائه فهرست مطالب مندرج در هر فصل، اقدامات لازم برای تشریح چکیده مطالب انجام گرفته است. به تفکیک هر فصل لینک چکیده و جزئیات مطالب ارائه گردیده است. 1- ارزشها، اعتقادات، رهبری و فرهنگ 2- مدیریت فرآیندهای کسب و کار 3- مدلسازی فرآیند 4- تجزیه و تحلیل فرآیند 5- طر...
بیشتر بخوانید...پیکره عمومی دانش مدیریت فرآیندهای کسب و کار در 9 حوزه دانش یا فصل تهیه گردیده که در شکل زیر نمایش داده شده است. مفاهیم کلی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در فصل مربوط به BPM که سکوی کلیه حوزههای دانشی است و متعاقباً مورد بررسی قرار میگیرند پوشش داده شده است. مدلسازی فرآیندها، تجزیه و تحلیل، طراحی،...
بیشتر بخوانید...اولین کنفرانس مدیریت فرآیند و رهبری سازمان با هدف بررسی ارتباطات مدیریت فرآیندهای کسب وکار با استراتژی، ساختار سازمانی و رفتار سازمانی در تاریخ 28 آذرماه 1395 در سالن کنفرانس صدا و سیما با حضور اساتید و مسئولین مربوطه برگزار میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر آدرس سایت به شرح زیر ارائه گردیده است . W...
بیشتر بخوانید...دوره آموزشی مدیریت فرآیندهای سازمان ، در روزهای 14 و 15 مهرماه از طریق گروه آموزشی نوید در شیراز برگزار میگردد. دراین کارگاه آموزشی اقدامات لازم برای آموزش و مدلسازی فرآیندهای سازمان بر اساس استاندارد BPMN2 انجام میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید. آدرس سایت برگزاری ...
بیشتر بخوانید...کارگاه آموزشی مدلسازی فرآیندهای سازمان از تاریخ 27مهرماه لغایت 2 آبان ماه 1395 در شرکت ساپکو برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی علاوه بر شناخت و مرور مفاهیم مدیریت فرآیندهای سازمان و المانهای BPMN2 اقدامات لازم برای مدلسازی فرآیند وضعیت موجود " دریافت درخواست و منبعیابی" انجام گرفت. ضمن آرزوی م...
بیشتر بخوانید...شیراز-مفتخرم خمدمت دوستان گرامی عرض کنم دوره کارگاهی مدیریت فرآیندهای سازمان با هدف آشنایی با چرخه عمر، زنجیره ارزش، مدلهای مرجع، استاندارد BPMN2 و همچنین ساخت فرآیند نمونه بر اساس نرم افزار Visual Paradigmدر روزهای 14 و15 مهرماه 1395 در مرکز آموزشی دیباگران شیراز واقع در چهارراه زرگری جنب بانک...
بیشتر بخوانید...قابل توجه دوستان گرامی احتراماً به عرض میرساندبه منظور تأمین هر چه سریعتر دی وی دی های آموزشی مدیریت فرآیندهای سازمان، اقدامات لازم برای توزیع در منطقه جنوب از طریق جناب مهندس سجاد از شرکت دیباگران، به آدرس شیراز، چهارراه زرگری، جنب بانک صادرات و به شماره تماس 09336706699 انجام گرفته است. خواهش...
بیشتر بخوانید...مفتخرم خدمت دوستان گرامی عرض کنم اولین دی وی دی آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار با هدف آشنایی با مفاهیم زیر، چاپ، تهیه و آماده ارائه گردیده است. * مدیریت فرآیندهای سازمان(Business Process Management) * زنجیره ارزش(Value Chain) * مدلهای مرجع(Reference Models) * مدیریت بهبود فرآیندها(Business P...
بیشتر بخوانید...چرخه عمر مدیریت فرآیندهای کسب و کار بالغ بر تعدادی فعالیتهای اساسی و متضمن چرخه تکرار مدیریت بر فرآیندهای سازمان است. همانگونه که قبلاً نیز دراین خصوص اشاره گردیده است، فعالیتهای عمده شامل برنامه ریزی استراتژیک فرآیندهای سازمان، طراحی و مدلسازی، تجزیه و تحلیل، بهبود، بازمهندسی، مکانیزاسیون، طرا...
بیشتر بخوانید...دلایل نیاز به انجام تجزیه و تحلیل فرآیندها میتواند در نتیجه انجام پایشهای مستمر فرآیندهای سازمان و یا از طریق رخدادهای خاصی شروع گردد * پایش مستمر Continuous Monitoring: مدیریت فرآیندهای کسب و کار یک تعهد یا پیمان بلند مدت و بخشی از استراتژی کسب و کار سازمان است مدیریت کسب و کار از طریق فرآینده...
بیشتر بخوانید...تجزیه و تحلیل فرآیند اولین گام در ایجاد فرآیند جدید یا بهنگامسازی فرآیندهای موجود در سازمان است.این مرحله درک عمومی بهتری در خصوص وضعیت فرآیندهای وضعیت موجود و میزان همسویی آنها با اهداف کسب وکار ارائه میدهد. این امر معمولاً شامل مطالعه و بررسی محیط کسب و کار و عوامل و فاکتورهای مؤثر در تعامل ...
بیشتر بخوانید...بر اساس مدل ارائه گردیده توسط شرکت SAP ،چرخه عمر مدیریت فرآیندهای سازمان در 4 حوزه کلان شامل امور برنامهریزی استراتژیک، طراحی و مدلسازی فرآیندها، پیادهسازی و مکانیزاسیون، و کنترل پایش شاخصهای عملکردی فرآیندهای سازمان میباشد. در حوزه استراتژی بر اساس ابزار کارت امتیازی متوازن اقدامات لازم برا...
بیشتر بخوانید...